نمایشنامه روز

اتاق کار من چسبیده به اتاق کار یک گروه عمرانیه، چون در خروجی اونها از یک سالن دیگه هست معمولا نمی بینمشون و فقط صداشون رو در طول روز می شنوم. یک پسر چینی که ژانویه ازدواج کرده( از لهجه اش فهمیدم چینیه) با یک دختر هندی که به دم کشمش هم خنده اش می گیره( اینم از لهجه اش حدس زدم اما بعدا معلوم شد که بنگلادشیه) ، یک دختر و پسر کانادایی (شاید!!!). برای من انگار هر روز یک نمایشنامه رادیویی پخش می شه با شخصیتهای واقعی. کنجکاوی دیدن چهره هاشون رو هم ندارم.
چند روز پیش یک تازه وارد اومد توی اتاقشون. عکس العمل بازیگرهای نمایش خیلی جالب بود. این آدم خیلی هم پر حرف هست. و کافیه یک نفر یک سوال ازش بکنه و این شروع کنه به صحبت برای نیم ساعت. خیلی ضد آمریکاییه، از یاهو و جی میل هم بدش میاد، فکر کنید، تمام این اطلاعات رو در نیم ساعت اولی که اومد توی اتاق به بقیه داد. دختر هندی سعی می کرد باهاش حرف بزنه و یک جورایی خوش آمد گویی کنه. بقیه هم گاهی یک چیزی می گفتند اما بیشتر عکس العملشون در برابر اظهار نظرهای این موجود ،در مورد همه موضوعات مهم دنیا از گمرک آمریکا تا جنگ عراق و ناامنی سیستم یاهو و … ، سکوت بود. فکر کنم داشتن دوره شناخت رو می گذروندن. اما تا این آدم رفت از اتاق بیرون، همه شروع کردن اظهار نظر و به قول ما غیبت!!!
برای من خیلی جالب بود. این واکنش منفی اولیه!!!
الان ولی پذیرفتنش ، من هم به صدای یکنواختش ، عادت کردم.

پاسخی بگذارید

