اسباب کشی

آرش بالاخره ما رو هم ورد پرسی کرد. الان هم فقط خودم پا شدم اومدم اینجا تا ببینم کی میشه بقیه اسباب و اثاثیه رو آورد .

 

چند تا لینک هم کنار اضافه کردم. از نوع تمیز کاریهای جدیدی که آدم تو خونه جدید می کنه. خیلی کار طاقت فرسایی بود . وسطش ول کردم. تازه یادم اومد باید از خیلی از آدما هم اجازه بگیرم لینکشون رو اضافه کنم. اینا عجالتا باشه تا بعد ببینم حسی بود اضافه می کنم .

 

اینجا خیلی با کلاسه :)).

 

بهتره در اولین پست از آرش تشکر کنم به خاطر زحمت اول اسبا ب کشی .

11 پاسخ to “اسباب کشی”

  1. کمانگیر Says:

    سلام. داستان آوردن پستهات از پرشین بلاگ رو هم پیش هستم.

  2. کمانگیر Says:

    راستی اون پست اولی رو هم پاک کن. بی زحمت لینک اسباب کشی توی وبلاگ قدیمیت رو هم لینک کن. الان فقط متنه. برای گذاشتن اون تکه کد کانترت هم برو نمایش – Widgets و یک text اضافه کن با متنی که کانترت بهت داده. نشد یه ای میل بی زحمت بزن.🙂

    ماهی: سعی کردم لینکش کنم. پرشین بلاگ قاط بود نمی شد. بقیه اش رو هم نفهمیدم:)

  3. کمانگیر Says:

    یه http:// قبل از آدرس جدیدت توی پست پرشین بلاگ بگذار بی زحمت.

  4. آزاده Says:

    من فکر کنم آرش باید از وردپرس یه پولی بگیره. به هر حال خوشحالم که همسایه شدیم، هرچند من زیاد خونه نیستم ولی احوال شما رو مرتب چک میکنم🙂
    گفتم قبل از اینکه تو بهم تیکه بندازی خودم بگم.

  5. ماهی Says:

    آزاده فکر کنم می گیره ها!! شما که خونه خریدید دیگه اجاره نشین نیستید:))

  6. mhmazidi Says:

    ياالله!! اگه اينجا نامحرمی سر لخته لطفا روسری بذاره كه ما اومديم.
    ببينم شما همون ماهي خانوم نيستيد كه هميشه برای دهن آرش حكم جاده صاف كن را داريد!! با ان كامنتهای انچنانی كه هربار مجبور است بگويد: چاكريم؟
    ماهی خانوم ! به جمع كوچيك وردپرس خوش اومدين.اينجا هواش گرمه و واسه ادمای سرمايي خوبه…منم در همين اول كار فقط مي‌تونم يك كلمه بگم: چاكريم!!!

  7. ماهی Says:

    هاها دقیقا در مورد کامنتهای جاده صاف کن چیزی یادم نمی یاد. مرسی بابت خوش آمد گویی.

  8. کیوان Says:

    سلام،
    ببین توی یکی از پست های وبلاگ قدیمی ات نوشته بودی که زیرنویس یه فیلمی از نظر زمانی با تصویر تطابق نداره.
    یه نرم افزاری هست به اسم time adjuster که فکر می کنم بتونی مفتی توی نت پیداش کنی. یکی از کاراش اینه که مشکل تو رو برطرف کنه!

  9. ماهی Says:

    ممنون کیوان از راهنماییت و یک سوال دیگه. می دونی استادت کی هست ؟ من یک کاری باهاش دارم.

  10. کیوان Says:

    من فردا (جمعه) ساعت ده صبح باهاش میتینگ دارم.

  11. علي Says:

    به نظر من اين برنامه ديشب فرزاد حسني يكي از بهترين برنامه هايي بود كه تا الان نگاه كرده بودم
    ديشب سردار رادان تبديل شد به سردار كاهدان

پاسخی بگذارید

