مربا و سایر مسایل مربایی

1- خوب این هم عکس اولین محصول مربای زندگی من(مربای توت فرنگیه ). مادربزرگ من اگه می خواست تا الان از مرباهایی که پخته بود عکس بگیره احتمالا چندین نمایشگاه عکس با موضوع مربا و تاثیر آن بر زندگی زناشویی می تونست برگزار کنه، و کلی چیز یاد ما بده. که خیلی کارها رو از راههای آسونتر انجام بدیم. حالا اینکه این کارها و راهها چی هستند بهتره در جلسات زنانه مفصلا بحث و بررسی بشه.

 

 

 

2- آخر هفته داریم می ریم اتاوا. و شش روز اتاوا هستیم خدا قسمت کرد می ریم مونتریال رو هم می بینیم. علی کنفرانس بازی داره و فکر کنم یک 5-6 تا ارایه ای داشته باشه. استادش دیگه مطمئنه که از کنفرانس نمی تونه زیر آبی در بره مگر اینکه ارائه ها رو دو در کنه.

 

3- مسئول NMR دانشکده شیمی اینجا یک پیرمرده همیشه عصبانیه . من گاهی نمونه می برم برای تست. این هفته رسما قاط زد وقتی که من ازش خواستم داده های یک سال پیش رو که یکی دیگه انجام داده بودبرام پیدا کنه. تازه اسم فایل رو هم نمی دونستم. نیم ساعت پشت سر هم غر می زد تا پیداشون کرد. وقتی داشت یک بند غر می زد من داشتم با خودم فکر می کردم این ادم واقعا تصویری از شخصیت عصبانی خودش داره یا مثل من گاهی که از زبون بقیه می فهمم چقدر خشنم خودم تعجب می کنم. خلاصه از مقایسه تصویر ذهنی پیرمردعصبانی که مثلا ممکنه الان فکر کنه داره ارتباط برقرار می کنه نه غر می زنه خنده ام گرفت. و نمی تونستم جلوی خنده ام رو بگیرم. مجبور شدم بیام بیرون از اتاقش نفهمه دارم بهش می خندم .

 

4- خیلی دلم میخواد فونت رو بتونم عوض کنم یا حداقل بتونم فونت کامنتها رو یک کم کوچیک تر کنم ولی انگار نمی شه تغییر دادCSS رو ، یا اینکه مجبورم هر پست عوض کنم که خیلی طاقت فرسا می شه. یک گزینه دیگه هم دارم که خودم بشینم از اول بنویسم که سوادش رو ندارم. مهمتر از اون ایده خوبی هم از طراحی وبلاگ ندارم. کسی راه ساده تری بلده که من بتونم با نگه داشتن همین تم فونت یا استایل کامنتها رو عوض کنم.

13 پاسخ to “مربا و سایر مسایل مربایی”

  1. کیوان Says:

    ببین این عکسی که توی sharemation آپلود کردی رو نشون نمی ده. می گه پسورد وارد کن!!!
    اگر اینجا بذاریش درست می شه:
    http://www.tinypic.com

  2. kamangir Says:

    ایول مربا! راستی عکسهات رو تو همون وردپرس آپلود کن. زیر محل نوشتن می بینی داستان رو. نشد خبر بده.

  3. kamangir Says:

    در مورد استایل هم برای اینکه بتونی عوضش کنی باید پول بدی.

  4. کمانگیر Says:

    چرا دوتا شد؟

  5. ماهی Says:

    آرش ، سعی کردم از خودورد پرس استفاده کنم. ولی هر چی کلیک کردم روی کلید بارگذاری تصویر عکس العملی نشون نداد:)

  6. کمانگیر Says:

    جدی؟ راستی این استایل قشنگتره.

  7. ماهی Says:

    آرش ، هنور که در حال پرو هستم. اون یکی مشکلش این بود که عنوان رو چپ می گذاشت. فکر کنم این یکی خیلی ساده است ولی فونتهاش بهتره.

  8. grayidea Says:

    به وردپرس خوشومدي! پيش منم بيا!

  9. sara Says:

    سك سك پيدات كردم! اين پرشين بلاگ چش شده؟
    خونه نو مبارك
    اما منامروز همون آدرس قبلي رو با پسوند ir رفتم و صفحه‌ات باز شد.

  10. پگاه Says:

    سلام اول اینکه منزل نو مبارک . دوم اینکه پرشین بلاگ به جایcom تبدیل به ir شده. سوم اینکه اگه میدونی امکانات اینجا بهتره منم بیام. چطوره؟

  11. ماهی Says:

    پگاه جان من خیلی هنوز ورد پرس بلد نیستم ولی فکر کنم حداقلش اینه که اینجا زیاد نمی ره روی هوا:)

  12. زي زي Says:

    سلام عسل! مربا پزون راه انداخني!!؟ راستي عكسي كه واسه مربا گذاشتي اصن مربا نيست كه!؟ يه عمارته! ها؟

  13. ماهی Says:

    زی زی جون🙂 درستش کردم.مرسی از تذکر:)

پاسخی بگذارید

