مشکلات پروژه !!!

من چه جوری می تونم خواب راحت داشته باشم وقتی که باید تمام مشکلات زیر رو تا دسامبر حل کنم.

– یک روش آبرومندانه خوب برایShearing الیاف hemp( فکر کنم شاهدونه خودمونه) پیدا کنم .

– توزیع قد و قطر الیاف رو در هر پروسه اصلاح شیمیای یا فیزیکی به دست بیارم. روش های آنالیز تصویر ساده ای که میکروسکوپ آزمایشگاه داره به علت در هم رفتگی الیاف جواب نمی ده.

– یک روش برای تست استحکام الیاف، استاندارد کنم آخه به علت تغییر اندازه الیاف و جدا شدنشون در حین گذاشتن توی گیره DMA داده هاخیلی تغییر می کنه.

– هر کسی یک نوکی به این بحث کامپوزیت از الیاف طبیعی زده بدون اینکه بشه دو تا مقاله پیدا کرد که داده های درست و حسابی داشته باشن. یا یک روش درست و درمون برای اندازه گیری استحکام الیاف داده باشند.

– یک روش اندازه گیری برای تخمین پیوند ماتریس و فایبر پیدا کنم که به درد بازه وسیعی از الیاف من بخوره. تغییر قطر از 100مایکرومتر تا 100 نانومتر و به دنبالش تغییر طول فایبر در ابعاد نانومتر که نمی شه با fragmentation (تنها روشی که در آزمایشگاه ما امکاناتتش هست) همه شون رو تست کرد.

– کامپوزیتهایی با درصد حجمی یکسانی از الیاف بسازم.( اگر بدونید چه کار سختیه به خاطر تغییر فشار پروسه و ضخامت لایه های الیاف )

– یک زمانی پیدا کنم که هر دو تا عضو کامیتی م بتونن برای امتحان جامع م بیان، آخه به سلامتی الان دو تاشون حامله هستن و دارن مرخصی زایمان و اینا می گیرن.

با اجازه تون ولی خوابم شدیدا راحته. 8 شب می خوابم 7 صبح به زور بیدار می شم.

6 پاسخ to “مشکلات پروژه !!!”

  1. پگاه Says:

    خدا قوت……

  2. ميو Says:

    آي گفتي.. ولي باز اوضاع من يه كم ناراحت تره. عوض 11 ساعت خواب، 11 ساعت كار!!! ميكنم ( مثلا) و فقط 6 ساعت ميخوابم. حق دارم شاكي باشم نه؟ منم تا دسامبر شما!!! و حتا بيشتر تا ژانويه شما وقت دارم ولي ميخوام زودتر نهايتا تا دوماه ديگه تموم كنم

  3. ساراs Says:

    کامپوزیت چیه؟ این حرفها یعنی چی؟ باز خدا رو شکر به پروژه رسیدی و حداقل می دونی تا یه تاریخی کار تمومه. من چی بگم که بعد از کلی امید و برنامه ریزی تحصیلی ویزا بهم ندادن؟ خواب که هیچی خوراک هم ندارم.

  4. زی زی Says:

    ولشون کن به نظرم. همه اش بخواب 😀
    دودر کن. تو هم حامله شو تا بهت مرخصی بدن :)) 😀

  5. باران Says:

    حالمو بهم میزنن اینجور نگرانی ها. ولی به نظرم تو کاملا به موقع انجامشون میدی.

  6. ماهی Says:

    سارای عزیز خیلی ناراحت شدم. خیلی ضد حاله، می دونم.

پاسخی بگذارید

