زنانه

ساعت 12:30 شبه و من به شدت دچار هوس خرید شدم. یعنی از بعد از ظهر این هوس به سرم زده. بعد از دو روز تایپ کردن و نمودار کشیدن و کپی کردن همراه با تیکهای عصبی مو تابوندن وخاروندن شدید سر و گردن و بقیه اعضا( حالتون بد شد؟؟:)) و هی کافی خوردن، الان دچار کمر درد و هوس خرید هستم. قضیه خیلی جدی و فوریه. به طوریکه نشستم و دارم سایتهای آن لاین رو نگاه می کنم. این سایت خیلی با حاله. مناقصه(؟؟؟)جواهرات و ساعته. من که از جواهرات سری در نمیارم ولی سرتیفیکیت هم میده. ساعتهاش قشنگن و برندهای معروف هم داره. کلی بازی کردم باهاش و یک الگوریتم جالب یاد گرفتم برای بردن مناقصه با قیمت خوب . تا حالا یک ساعت خریدم البته خرید که نه . چون وقتی مناقصه رو ببری تا 5 روز وقت داری پول بدی. ندادی هم دوباره میره برای فروش .این فقط برای فرو نشاندن هوس شبانه بود. وگرنه من الان ساعت نمی خوام. الان شلوار می خوام. شلوار جینم یک سایز برام بزرگ شده (خیلی احساس خوبی دارم از گفتنش ) و من با یک شلوار قابل پوشیدن می مونم. که اون هم تابستونیه. مشکل شلوار دارم من. نمی تونم راحت بخرم. مخصوصا که باید پرو کنی و من هیچ چی نمی دونم . شلوارها برای من به دو دسته پارچه ای و جین تقسیم می شه و تمام شلوراهای جین رو یک جور می بینم در نتیجه باید خیلی پرو کنم تا یکی بگیرم . کار طاقت فرساییه. ولی الان کاملا اماده ام که برم همه رک های حراج تامی و اسپیریت و گپ رو دونه به دونه بگردم.

دیگه کفش می خوام با چند تا بلوز خوشگل زمستونی. یا شاید ژاکت.این فصل هم همه چی خاکستری ه، البته من خاکستری رو دوست دارم مخصوصا ترکیبش با صورتی رو.

فردا هم که تعطیله همه جا. من می مونم و یک هوس سر خورده و یک گزارش نیمه تموم . چه سرنوشت غم انگیزی برای یک نرد هوسباز.

3 پاسخ to “زنانه”

  1. پگاه Says:

    منم مشکل شلوار دارم. اينجا همشون فاق کوتاهن ضمنا من 3 سايز کم شدم الان 26 ام . فکر کن چي شدم….

  2. sam Says:

    good idea vase suspend kardane havase kharid.
    have u forgotten me? how soon!😦

  3. ميو Says:

    من هميشه مشكل شلوار دارم. كمر كوچكترينشم واسم گشاده. بايد شلوار بچه گونه وردارم هميشه😦 اون سايتم رفتم به نظرم جواهراتش خوشگل تر از ساعتاش بودن. اون احتمالا مناقصه نيست مزايده است. البته منم نميدونم

پاسخی بگذارید

