به پست های این روزها نگاه می کنم خیلی خالیند ، خالی از ذوق چند بارخوانده شدن. انگار نوشته شده اند برای اینکه پر کنند صفحه را. اما خجالت می کشند از پر کردن صفحه و خودشان را جمع کرده اند گوشه ای که دیده نشوند. انگار خجالت می کشند از خوانده شدن.

اینها روزنگارهای من هستند. برگرفته از من. چرا اینقدر سخت است که خودنمایی کنند. چرا حرفی ندارند برای گفتن. خش خش روزهای یکنواخت من چرا صدایتان را نمی شنوم.

شبهی از کلنجارهای صبح با صدای خرخر قهوه ساز ، درد مزمن ماهیچه های پایین کمر، نبرد مردمک خسته برای نادیده گرفتن نور موذی که از گوشه های پرده تیرهاش را به روی پلکها نشانه گرفته و تقلای ذهن برای سد کردن راه تک تک برنامه هایی که 8 ساعت پیش در حال رژه رفتن محو شدند. همه با یک جهش روی بالش ماسیده می شوند. از بقیه روز هیچ ردپایی نمانده است. انگار ذهن در آپارتمان 512 روی جاکفشی کنار دسته کلید جا مانده است. تنها همهمه ای گنگ از هجوم صداهای ناهنجار با باز شدن در آپارتمان در گوشه ای تنیده شده. از ساعت 8 صبح تا 8 شب هیچ چیزی ثبت نشده است . تکه های لبخند و تکان های دست در گوشه ای از قلب جا خوش می کنند تا ساعت 8 شب در ذهن ذخیره شوند.

ساعت 8 شب ، جیرینگ صدای کلید ،چرخاندن دنده های قفل ، جیر جیر باز شدن و بستن در به روی همهمه مبهم وهم آلود.

صدای جستجوگر برای ذهن جامانده و ذهن، خسته از بازی با ماهیها، فریاد میزند برای کمی استراحت. و من با انگشت اشاره تهدید آمیز که یکی از این روزها ، دوران استراحت و ماهی بازی تمام خواهد شد.

2 پاسخ to “…”

  1. پگاه Says:

    دلم گرفت…….. ماهی؟ بازی تمام خواهد شد یعنی چی؟ میخوای گریه کنم؟

  2. ميو Says:

    الان داري ماهي بازي ميكني؟ نفهميدم الان خسته اي و قاط زدي يا داري استراحت ميكني و قاط زدي؟ تو كه بايد حالت خوب باشه خواهر…

پاسخی بگذارید

