….

شرمنده میهن پرستان عزیز و طرفداران عزت ملی و این صحبتا، من به شدت خوشحالم از حرفای بسیار زیبای رییس دانشگاه کلمبیا به احمدی نژاد.

یعنی یک موقعیت رویایی بود. جناب احمدی تر و تمیز و با لبخند نشسته و یکی کاملا محترمانه !!!! صافش کنه بره. آی که من دل و جیگرمو دارم باد می زنم.

«آقای احمدی نژاد شما تمام نشانه های یک کوتوله دیکتاتور بیرحم رو دارید.» ها ها ها احمدی با لبخند پذیرای این سخنان زیبا هستند.

دلم می خواد بدونم تلویزیون ایران چی میگه؟یعنی ممکنه باز هاله نور درست بشه؟؟

پ.ن. گویا تلویزیون هم از تخم دو زرده رییس جمهور تعریف کرده(البته به سبک خودش) و صحنه های همراهی جهانیان با منتخب جهان رو نشون داده.

8 پاسخ to “….”

  1. سماع Says:

    سلام…
    تمام روز هایم بوی دلتنگی میدهد/فقط از خدا باید شعر بخواهم/شعری که در آن “ای کاش” نباشد.

    منتظرم.

  2. کمانگیر Says:

    ای بیوطن.

  3. زی زی Says:

    خودتو با ما چی کار داری؟!!😀😉

  4. ميو Says:

    اهه. چه باحال. همين الان من واسه همين قضيه يه پست گذاشتم. بابا تفاهم. مياي با هم ازدواج كنيم؟؟؟ ديشب همش داشتم صداي آمريكا رو ميديدم. خيلي با حال بود. البته جاي تاسفه كه اينقدر بدبخت شديم كه رئيس جمهورمون اينقده ذليله. ولي خيلي جالبه. ازش پرسيدن فكر نميكنيد سياست هاي شما مردم ايران رو در جهان منزوي ميكنه؟ گفته يه نفر من انتخاب ميكنم يه نفرم آقاي بوش. برن هر كشوري كه خواستن از مردم سوال كنن ببينن من منزوي ترم يا بوش!!! سر اين جمله هم چون احتمالا فهم انگليسيش خيلي قزميته نفهميده يا رو چي بهش گفته. احتمالا فكر كرده اون گفته شما يك آدم مقتدر كوچولو موچولو ( گوگوري مگوري) و سخت گير هستيد!!! خوش به حالت كه از دستش راحتي اونجا… چي بگم خواهر كه دلم خينه….

  5. زی زی Says:

    تازه یه سوتی دیگه هم داد. دیشب که نیگا می کردم سخنرانی شو یارو بهش گفت وقتت فینیش شده. و زنگ خاتمه رو زد. با دست سه تاانگشتش رو نشون داد که یعنی 3 دقیقه دیگه هم صبر کن.
    چونه اش گرم شده بود باز هم ادامه داد. یارو دوباره بهش اخطار داد! احمدی نژاد انگشت سبابه اش رو نشون یارو داد و گفت: (وان دقیقه)!!!😀 بعد خودش و همه خندیدن. اصلاح کرد و گفت: (One minute). حضار همه کف زدن! انگلیسکی اش خیلی خوفه!!😀

  6. sam Says:

    shittttttttttt!! ham be in galivere bu gandu, ham be un rahbar e cholagh, ham be hameye eslah talabaye goshad e tarsu, ham be hameye un chan million gavi ke be in afate bashari ray dadan!
    ham be hameye maha ke az chos kardanesh dar mala e aam lezzat bordim!!!!!!!!!!!

  7. ماهی Says:

    بابا سم جان تختی بردی ها:))

  8. پگاه Says:

    خیلی حال کردم ، میگم خیلی زشته کسی از فحش شنیدن به شخص دوم مملکتش حال کنه؟ ولی من خوشم اومد …..در پوست خودم نمیگنجم ههههههههههاااااااااااااای بالاخره یکی حرف دل ما را زد

پاسخی بگذارید

