UMISA

بشتابید!! بشتابید!!

وب سایت دانشجویان ایرانی دانشگاه منیتوبا

با شکل جدید و یک سری اصلاحات و اینا دوباره راه اندازی شده . البته این شاید بیشتر برای دانشجویان منیتوبا کاربرد داشته باشه و احتمالا کسانی که می خوان بیان .

و لی حتی اگر وینیپگی هم نیستید دیدنش جالب خواهد بود(البته احتمالا:) . بشتابید ، ببینید و نظر بدهید. و اگر دانشجوی منیتوبا هستید عضو شوید . گروه جدید به شدت به دنبال نظرات شماست. مخصوصا پرزیدنتش که کاریزماتیک ترین آدمیه که من دیدم.

10 پاسخ to “UMISA”

  1. Amir Hossein Says:

    Bah bah khoob baraye in anjoman tabligh mikonid. shoma ba president in anjoman nesbati darid???

  2. زی زی Says:

    اسامی موجود در جدول را ملاحظه فرمودیم! تصورمان درست بود! همه خارجی و کانادایی بودند! حدس می زدیم که بچه های ایرانی اینقدرها هم خوشحال نیستند که سایت راه بیندازند!! ها ها!! 😀 😉

  3. ساسان آقایی Says:

    ممنون از لطفت

  4. ساراs Says:

    چه سایت خوبی حتما می خونمش آحه من هنوز امید دارم که روزی دانشجوی منیتوبا بشم! مرسی از معرفی

  5. ماهی Says:

    زی زی جان ببخشید
    باید می نوشتم انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه منی توبا

  6. زی زی Says:

    ماهی اعتماد به نفس ات رو حفظ کن تو درست نوشتی. تیترت رو بخون یه بار دیگه. من همین جوری دلم خواست گیر بدم! دعوا داری عمو!! 😉

  7. ميو Says:

    تو اين سايته يه فوق برنامه اي، آموزشي، چيزي .. نيست تو مسوولش بشي؟ تو چه كاره اي؟ يه عضو بي خاصيت؟ همسر پرزيدنت بودن كه نشد كار!!! راستي عكساي گالريشو ديدم. همش دنبال تو ميگشتم. نبودي 😦

  8. sam Says:

    salam mahi. baba ye post ba mokhatabe aam benevis. morde shodam..

  9. پگاه Says:

    ماهی جون خودت کجا بودی؟ همسر پرزیدنت؟ قوی تری از این صحبت ها دختر;)

  10. ماهی Says:

    خوب دوستان کتک نزنید. من نیستم. به طور کاملا واضحی باید بگم دلیلی نداره که من به کارهایی که علی انجام میده علاقه داشته باشم این هم یکی از اون کارهاست.

پاسخی بگذارید

