تویتر و کمی تغییر

تویتر یک سایت جالبه برای می نی بلاگینگ. تازه دیدمش . خلاصه مدتها بود که میخواستم یک کم نوشتن اینجا رو سر و سامون بدم. روزمره نویسی و اینا رو یک کم جدا کنم یا خیلی وقتها که می خوام یک جمله بنویسم و حتی گاهی فقط معرفی یک کتاب یا فیلم بدون اینکه یک نقد چندین خطی راجع بهش بنویسم. تا این سایت رو از توی یک وبلاگ پیدا کردم. یک اکانت تویتر باز کردم برای خودم. اینجوری شاید نوشته های اینجا یک کم، یک دست تر بشن. شاید هم نه.

الان هم لینک تویتر خودم رو با اسم «دفترچه یادداشت  من» گذاشتم توی بلاگ رولینگ کنار صفحه . هر کار کردم که یک ویجت جداگو نه اضافه کنم به صفحه، نشد. فعلا اون کنار می مونه .

6 پاسخ to “تویتر و کمی تغییر”

  1. زی زی Says:

    فعلا که فقط یه عکس ازت هست اونجا! کی چیز می نویسی توش؟

  2. پگاه Says:

    باز نمیکنه

  3. حمید Says:

    سلام
    اولا که باز نمیکنه؟
    دوماً این شرط 5/3 برای GPA دیگه چه صیغه ایه؟ خیلی جدیه؟ من شنیده بودم که اگه این شرطو نداشته باشی، اون 4000 دلار گرانت اولی میپره. اما یکی از دوستام گفت که نه! اصلاً در این صورت fundi بهت تعلق نمیگیره.

  4. ميو Says:

    اينجا كه فيلتره. گرچه اين لينكي كه گذاشتي توي پستت خرابه. آدرس وردپرسم همراشه! از همه اين خوان ها كه گذر كرديم.. هيچي ننوشتي كه توش

  5. باران Says:

    اين كه باز نمي شه…

  6. ماهی Says:

    اون کنار صفحه باز می کنه که. اینه توی متن رو نفهمیدم چرا باز نمی کنه. هنوز.
    بعدشم من توش انگلیسی می نویسم و در حد یک خط !!

پاسخی بگذارید

