روزمره

سلام دوستان عزیز حالتون چطوره ؟ خوبید؟ سلامتید؟

چند وقته ننوشته بودم و احساس کردم قبل از نوشتن باید یک احوالپرسی بکنم. امیدوارم که حالتون خوب باشه. فکر کنم سنگینتره نگم چرا ننوشتم راستش الان اینجا هزار تا پیش نویس هست که هی یک موضوعی توی ذهنم بوده یادداشت کردم ولی هنوز درست حسابی و پابلیش وار نیستند . واسه همین گفتم یک روزمره ای بنویسم که قلمم روون شه!!!

شنبه در اولین مسابقه فوتبال عمرم بازی کردم . دروازه بان تیم بودم و 45 دقیقه کامل بازی کردم البته بازی که چه عرض کنم چون همش بازی توی زمین حریف بود و ما 28-1 بردیم . اون یک گل رو هم مثل غلامپور از دفاع تیم خودمون خوردم. تجربه خوبی بود یعنی خیلی خوب. من هیچ وقت از ندونستن نمی ترسم یعنی ترجیح میدم آدم نا بلدی فرض بشم تا حرفه ای!!!اینجوری زندگی راحتتره و آدم بیشتر چیز یاد می گیره لازم هم نیست کلی انرژی سر اثبات هوشت صرف کنی!!! اما بودن در محیط پسرونه ای که همه خوره فوتبال هستند و توی مسابقه که کَل کَل های خاص خودش رو داره برای دختری که اصلا بلد نیست چه جوری بازی کنه ، صبر ایوب می خواد. یعنی پوست کلفت می شه بد جور. در عوضش تجربه خیلی خوبی به دست میاد. خوشحالم از این که بازی کردم . شاید بعدا بیشتر نوشتم از این تجربه. حالا خیلی هم بد نبودم باور کنید!!!:))

راستی عکس تیممون با پست ساسان (سرپرست تیم ) رو هم اینجا میتونید ببینید.

پ.ن1: به سبک علی پروین و به همون حالت نوک زبونی: از تموم دست اندر کارای تیم تشکر می کنیم و این پیروزی تیم رو به طرفدارامون تبریک می گیم.

آقای ساسان که به حق سرپرست تیمن و واسه تیم زحمت می کشن و عرق می ریزن و خودمون با چشمای خودمون دیدیم که از همه بیشتر گل زدن به گمونمون آقای گل شدن. احسان و علیرضا و آقا مسعود که حسابی دفاع کردند اصلا نذاشتن توپ بیاد تو زمین ما ، حسابی حریف رو پیچوندند.

علی آقای گل که حسابی صبر داشتند به ما دلگرمی می دادند و واسه تیم زحمت کشیدند و هی دریبل می دادن. و بقیه بچه ها کیت و گومر و بشیرآقا و آرمان و مهرداد و طاهره و نادیا، خلاصه بچه ها دمتون گرم!!

پ.ن. خواستم شماره ای بنویسم اما الان باید برم سر تستم تا این تکنیسینه نرفته.

8 پاسخ to “روزمره”

  1. کمانگیر Says:

    28-1!

  2. علیَََ Says:

    می بینم که ذغال خوب و رفیق بد بالاخره اثر کرد

  3. پگاه Says:

    تبریک میگم بسکتبال بوده ته فوتبال 😉

  4. زی زی Says:

    تیم حریفتون روی تیم مالدیو رو سفید کرد ها!!😀😉
    ماهی! یه سوال: چند بار دروازه ات تو این بازی تهدید شد که یه بارش باز شد؟😀 :))

  5. ميو Says:

    اين فوتبال شما به قول اينجاييا فوتسال بوده پس؟! هنوز تو زمين چمن دروازه باني نكردي؟ اميدوارم هرچه زودتر تو تيم ملي بازي كني!!!

  6. ميو Says:

    ولي كامنت دوني پست قبليت هنوز مشكل داره انگار. البته ديگه مهم نيست. خواستم واسه خوشحالي و رفع عقده هاي فروخورده اين چند روزه يه كامنت واسش بذارم كه error گرفت رسما!!

  7. باران Says:

    خیلی باحالی. ای ول.

  8. ميو Says:

    من رسما از اينكه اين مدت كامنت دونيتو به گند كشيدم معذرت ميخوام. فكر كنم خودم مشكل دارم!

پاسخی بگذارید

