برای خنده

من رسما معذرت می خواهی می کنم اگر کسی احساس «نسخه پیچیده شدن» کرده. والا منظورم ( از این کلمه خوشم نمیاد ) آدمهای دور و بر خودم بود . اصلا دیگه از این به بعد من بیجا بکنم حرص شما رو در بیارم با آوردن اسمشو نبر یا اصلا هر چی که ربطی به اون داره ، خوب شد.

حالا که دور هم خوشیم. یک چند تا فیلم کمدی خنده دار خوشحالانه معرفی کنم.

Super Bad

داستان دو تا پسر دبیرستانیه که خیلی بی دست و پان درزمینه دختر بازی. فیلم واقعا خنده داریه. در واقع تراژدیهای خنده دار. ولی  پاستوریزه نیست ، هم تصاویر وهم مکالماتش . از اسمش معلومه دیگه.

Star Dust

این فیلم هم داستان یک پسر شاهزاده است که با یک ستاره دوست می شه. یک جورایی افسانه ایه با یک عالمه جادوگر در عین حال افسانه ها رو مسخره می کنه. رابرت دنیرو شده بود دزد آسمانی. (به جای دزد دریایی) و نور ستاره از آسمون جمع می کرد، می فروخت. بعد انگار از این آدمای دو جنسیتی(؟)بود. تصور کنید که رابرت دنیرو لباس زنونه بپوشه و برای خودش برقصه. فیلم قشنگ و خنده داریه. من که خیلی دوستش داشتم ولی علی انگار از جادو گر می ترسه ، زیاد خوشش نیومد.مثل سریال باغ مظفر نازی تازه فهمیده بود که شوهرش از تاریکی می ترسه .

یک چند وقتیه من و علی هر شب یک قسمت باغ مظفر نگاه می کنیم. سریال خوبیه ها. من خیلی طرفدار مجموعه های مهران مدیری نبودم ایران . بدم هم میومد راستشو بخواین. نمی دونم اینجا اومدم چی شده. که دوستش دارم. اصلا به حرف زدن مهران مدیری هم خنده ام می گیره.

6 پاسخ to “برای خنده”

  1. کمانگیر Says:

    باید دانلود کنم این فیلم ها رو. ممنون.

  2. ميو Says:

    من از همون نسخه پيچيات بيشتر خوشم مياد ولي.

  3. پگاه Says:

    من هنوز هم ازش خوشم نمیاد

  4. aghmajid Says:

    گرد ستاره رو ما هم دیدیم، به نظرم مزخرف بود. یه فیلم بهتر معرفی کن بابا!🙂
    اون کاپیتان رو مگه دستم بش نرسه، باید به موش تبدیلش کرد مثل این فیلمه،
    راستی تم وبلاگت چیه؟ فکر کنم برای فارسی نویسی بهترینه
    مرسی، شاد باشی

  5. ماهی Says:

    پگاه جان از چی خوشت نمیاد؟؟
    آق مجید والا ما فیلم خنده دار معرفی کردیم خنده دار نبود؟؟؟ راستش فیلم خوب،درست حسابی دیدی بگو ما هم ببینیم . باور کن نمی دونم D:
    تم وبلاگم نمی دونم بذار نیگاه کنم.
    راستی فهمیدم کاپیتان چی کار کردهD: خب آق مجید درست گفته دیگه اذیت می کنیD:

  6. باران Says:

    نسخه بپیچ نسخه پیچ امید میهن تویی

پاسخی بگذارید

