خوشحالانه

0- بعد از یک غیبت یک هفته ای یک نوشته شماره ای می چسبه، بدجور.

1-وبلاگ نویسی فکر کنم ازناآرومیهای کرم «آهای ملت ببینید من چی کار می کنم» سرچشمه گرفته باشه.

دیدید بعضی ها همچین مرموزن. طرف بچه دار می شه بچه اش بزرگ میشه، بعد توی خیابون می بینیش. میگی «چه خبر؟» میگه» هیچی»!!! یک فضولی مثل من میگه این بچه به این گندگی خبر نیست. حالا اگه بچه هنوز اینقدر بزرگ نباشه جنسیت رو بتونی حدس بزنی. همچین کوچیک قنداقی باشه. می پرسی «حالا بچه ات چی هست ؟» طرف جواب نمیده. طفره میره می پرسه» حالا چه خبر از تو ؟» تو هم مبتلا به اون کرمی. شروع می کنی به خبر رسونی . اول هم از آخرترین شروع می کنی. همونی که چند دقیقه پیش بهش فکر کردی و تصمیم گرفتی.» آره می دونی، تصمیم گرفتم یک سایز کم کنم!!» (توجه داشته باشید این فکر پنج دقیقه پیش از ذهن گوینده گذشته). بعد همینجوری می ری عقب و هی خبر میدی و خبر میدی تا دیگه دهنت کف کنه و حس خبررسانی از خودت ارضا بشه. اینه داستان غم انگیز «کرم خود قصه مهم بینی»

2- پگاه دعوت کرده به بازی عشق ، راستش رو می گم هیچی ندارم بگم. حداقل الان. شرمنده.

3- این وبلاگ یک هفته ای در حال عصبانیت مونده، بیچاره روانش نابود شده اینقدر عصبانی بوده. نویسنده اش اما از هوای منفی بیست درجه هر روزه داره لذت می بره و روزی 12ساعت می خوابه. یعنی دچار رخوت زمستونی شدیم بد فرم. حتی دیلهای نصف قیمته «Smitty’s» و جمع خوش مشرب دوستان هم این بوفالوی قطبی رو وسوسه نمی کنه که از رختخواب گرم و نرمش جدا بشه.

4- داشتن یک همسایه اهل فیلم مشهدی خیلی حال میده. فیلم خوب می بینی اونم وقتی همه باید بیگ بیگ بلرزن توی منفی بیست برن سینما. تازه کلی هم گزینه برای انتخاب داری. فیلم » چهار شنبه سوری» دیدیم. فیلم خوبی بود. چسبید.

5-دقت کردید که من یک دستی به سرو روی وبلاگم کشیدم و یک سری لینک به قول این ورد پرسیها «ویجت» اضافه کردم . خودم که کلی قربون صدقه اش میرم. راستش وبلاگمو دوست دارم. تب تند نیست ها. اعتیاد هم نیست. یعنی فهمیده کجا باشه که لازم نباشه کم و زیادش کنم. یک جای خوبه که نه مزاحممه ،نه تنها منبع ارتباطم با دنیا و گرفتن بازخورد مثبت . نمی دونم خواننده هاش چقدر باهاش حال می کنن. اما من که باهاش حال می کنم . انگار یک چیزی داره ذره ذره ازت شکل می گیره با همه پیچ و تابهایی که خودت می خوری. بدون محدویت گنجیدن در موضوع خاصی . بعضی وقتها هم که نمی نویسم برای اینه که حسش رو ندارم. اصلا هم حس اجباری ندارم بیام بنویسم که مثلا خواننده های وبلاگ کم نشه. یا اینکه از وبلاگم زده بشم. احساس می کنم این تعادل احساسی که با وبلاگم پیدا کردم نشوندهنده پایدار شدن رابطه مونه.

6- خوشحالم از همه چیز. بدون اینکه اتفاق خاصی افتاده باشه. از همه اتفاقات روزمره با همه روزمره گیشون خوشحالم.

10 پاسخ to “خوشحالانه”

  1. Ali Says:

    I love you ans I like your blog and ghoroot

  2. باران Says:

    شادم که شادی جیگر. خوش به حالت که 12 ساعت می خوابی. در ضمن من خیلی خیلی خیلی وبت رو دوست دارم.

  3. پگاه Says:

    منم با وبلاگت خیلی حال میکنم هرچی هم تو تحویل نمی گیری باز مث ….. دائم سراغشم. راستی بالاخره سایزت چنده ؟،همش تو سایز کم کردنیها…… میگم میشه منم بخوابم؟ خوش به حالت شاید یه روز بشه هان؟

  4. mahi Says:

    Pegah jan
    oon mogheyiat kamelan khiyali bood :)) khastam model in «stand up comedy» ha harf bezanam:))
    khab ham , rastesh baraye man bozorgtarin lezzate, maksoosan vaghti biroon barf miyad🙂

  5. زی زی Says:

    قروت!!! من میرم یه گل آبی با برگهای قرمز پیدا کنم.😀

  6. ميو Says:

    ما كه اينجا نه برف داريم نه خواب!!! خوشا به حالت… عوضش تا دلت بخواد تز داريم.. تز داريم.. اينقد داريم كه ..ونمون پاره شه. خوشحاليت هم نداريم چندان. بي حوصلگي داريم عوضش. راستي ميدوني يكي ميخواسته زي زي رو از ايني كه هست محو ترش كنه؟ اينم حس خبر رسوني من در مورد بقيه! در مورد خودمم اينه كه معمولا دارم سايز كم ميكنم! خبراي ديگه رو هم مينويسم تو وبلاگم!

  7. mahi Says:

    میو قضیه تصادف موتور رو می گی یا یک چیز دیگه است . اون تزت رو سمبلش کن بره دیگه.
    زی زی جان میشه تو مواظب خودت باش من گل ابی نمی خوام:)

  8. زی زی Says:

    ماهی! یه هفته بعد از تصادف کاشف به عمل اومد که یکی از استخونهای دنده ام ترک خورده کمی!!
    پس لرزه های تصادفه دیگه!!😀

  9. sin jim Says:

    به طرز بی رحمانه ای از کامنت هات حال کردم D: مرسی ماهی جان.

  10. وب هستم Says:

    نظر دیگه ای ندارید

پاسخی بگذارید

