سلام و خداحافظ

این مدت به صورت آزمایشی ترک وبلاگ داشتم. نگفتم که اگر عهد شکستم ضایع نشم. هستم و مشغول هم هستم. هزار تا چیز برای نوشتن دارم. حال نوشتن هم دارم خیلی ،اما به هر حال الان اولویت رو دادم به کار تحقیق. دو ماه بهش وقت دادم که شرش رو از سرم کم کنه.حداقل برای مدتی. گفتم بنویسم هم شما که میاین اینجا هی اعصابتون خورد نشه، هم اینکه این وبلاگ از حالت تهوع در بیاد، بیچاره دل و روده هاش اومد بالا از بس «عق» زد.

17 مارس بر می گردم . دقیقا دو ماه دیگه .

می تونید از فید خوان هم استفاده کنید واسه اینکه این بی برنامه گیهای وبلاگ من نره روی اعصابتون.

شاد باشید.

3 پاسخ to “سلام و خداحافظ”

  1. پگاه Says:

    تو ام که شدی مث من فقط من نذاشتم کسی علتش را بفهمه اخلاقم بده نه؟ راستی گفتی زمستون میام منتظر بودم نیومدی که …. خوب شب عید نوروز بر میگردی خوبه😉

  2. ميو Says:

    هر جور راحتي. ولي من ناراحتم. نوشته هاتو دوس داشتم. گرچه اين روزا سر منم خيلي شلوغه ولي كلا ننوشتنت يه جوراييه. تا دو سه هفته ديگه بالاخره دفاع ميكنم! خير سرم!! بعدش نفس ميكشم! اميدوارم زودتر تو هم به تنفس برسي.

  3. زی زی Says:

    :-*🙂

پاسخی بگذارید

