خواستن

دوباره مثل دخترهای دوازده ساله شده، با قدرت بی پایان برای عصبانی کردن و روی اعصاب  رفتن. وقتی که هیچ چیز را جدی نمی گیرند و با هر حرفی به مسخرگی کشمشی می خندند.

 اینهمه سبکسری معلوم نیست از کجا امده. حتی وقتی فشار می آورد که ظاهری جدی بگیرد اما چشمهایش که انگار هر لحظه نوید خنده کشمشی دیگر را می دهند همه حواست را که جمع کرده بودی به باد می دهد و تو می مانی با دهانی نیمه باز که نمی دانی برای چی بازش کردی بودی. مثل ماهی میبندی دهانت را بدون هیچ صدایی.

نگاهش می کنی شماتت بار . خودت هم میدانی شماتتی نیست حتی اگر باشد برای تو ست که حوصله اش را نداری نه برای او که سرخوشی اش بی پایان است. برای همین این پا و ان پا می کنی و با یک خداحافظی نصفه نیمه راهت را می گیری و می روی به سمت اتاق کارت.

 

5 پاسخ to “خواستن”

  1. بامداد صادق - پگاه Says:

    اووووووووووو این همه پست را تو یک روز نوشتی ؟انگاری دلتنگ و بی حوصله ای اساسی که رفتی به وبلاگ پناه بردی نه؟

  2. باران Says:

    یا هیچی نمی نوسی یا مشعوفمان می کنی با نوشته های فراوانت. چه جالب من دیروز داشتم به نوشته دنیای سلام ها ت فکر می کردم. این نوشته چشمها هم به نظرم خیلی شبیه اون اومد. و چیز جالب تر اینکه همین دیروز به یاد آدمهای دبیرستانی 12 16 ساله افتاده بودم یاد خودم و یاد شادی بی دلیل اون روزها و هرهر و کرکرهای اون موقع. کلا مرتبط با افکار من می نویسی. ای ول.

  3. mahi Says:

    پگاه جون قابل شما رو نداشت ولی اینا رو دیروز ننوشتم جزو منتشر نشده های بود که دلم کشید منتشرشون کنم. 🙂

  4. هاجی Says:

    سین لام.
    دیشب خوابتو دیدم.خیلی باحال بود. اومده بودی ایران.تو ی یه تیکه جا من و تو زهرا احمدی بودیم. بیشتر شبیه دستشویی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!همش می ترسیدی بری بیرون تو شهر!! نمی دونم چرا!راستی چرا؟!!!!!!!!!!!!

  5. mahi Says:

    ها ها ها:) هاجی جون خوابت با حال بود. ایران اومدنش که راسته. استرسش هم کمی اما نه از ترس از اینکه سه سال و نیمه ندیدم خیلی چیزهارو هیجانم خیلی زیاده:) دستشویی چرا؟:)

پاسخی بگذارید

