پاریس

دیدم اون سفرنامه ای که فکر می کردم بنویسم خیلی وقت می بره. این چند روزه همش در حال گشتن و دیدن و دیدن هستم که هضم این اطلاعات وقت زیادی می بره. چند روزه حتی یادم میره ناهار بخورم. معمولا یک وعده غذا می خورم  .

فکر کردم بهترین کار اینه که ویدئو ها رو بذارم. اصلا حرفه ای نیست. گاهی هم دوربین خیلی تکون خورده .

گذاشتن ویدئو هم انگار یک دو ساعتی طول می کشه. منتظرم. توی یک کافی شاپ-بار توی پاریس نشستم. ساعت 11 شب . اما انگار کسی اینجا نمی خوابه. با سفارش یک نوشیدنی می تونید اینترنت داشته باشید. هنور در شوک مناظر زیبای هستم که دیدم. بهتره خراب نکنمش با توصیفات و ویدئو ها رو بذارم. امشب نشد در یک فرصت دیگه و با اینترنت سریعتر.

7 پاسخ to “پاریس”

  1. بامداد صادق - پگاه Says:

    what a nice photo!

  2. Herfei Says:

    Nice Pictures! We miss you and Ali

  3. اعظم Says:

    سلام.كجايي؟

  4. هري پاتر Says:

    خوش بگذره

  5. مرتضی Says:

    جهی مارو هم خالی کنید؟ خوش باشید

  6. بامداد صادق - پگاه Says:

    هنوز ایرانی؟ نیومدی طرف های ما؟ دلم تنگ شد واست بنویس

پاسخی بگذارید

