ممفیس

چهارشنبه 10 سپتامبر

ساعت 7 صبح

عادلانه نیست، بیدارشدن ساعت 7 صبح وقتی که شب ساعت 2 خوابیده ای. امیر دوم هم دیشب رسید و شب به آماده کردن ارائه و تمرین ارائه جلوی امیر گذشت. امروز صبح مسئول جلسه را می بینم و قرار است دور یک قهوه صبحگاهی دوستانه، اعضای جلسه «کامپوزیتهای بایو » با هم آشنا شوند.

ساعت 2 بعد از ظهر

ارائه ام ساعت 11 بود. به خیر گذشت. بهترین قسمت صبح دیدن » اَلِخاندرینا » بود. ارائه اش قبل از من بود . دوساعت بیشتر وقت نداشتیم که همه آنچه که توی این دو سال ، تغییر کرده است را رد و بدل کنیم. هنوز «دلوار» کار می کند، یک سالی است با»جف » دوست شده و قرار است آمریکا بماند . هیجان زده از برنامه ریزیهایشان و اینکه قرار است دنبال کار بگردد و آمریکا ماندنی شده است ، می گوید و من فکر میکنم » اَلِ» ، » اَلِ» ای که نمی خواست آرژانتین را ترک کند. اصرار می کند که حتما بهشان سر بزنیم و من فکر می کنم چه خوب که آمریکاست، اینجوری به هم نزدیکتریم.

بعد از خداحافظی از » اَلِ» و خوردن ناهار در یک بافه ، میرویم هتل . ممفیس ، شهری با جمعیت غالب سیاه پوست. ساعات کار رستورانها خیلی جالب است. اغلبشان، ناهار دوساعت باز است . دوباره تعطیل می شوند و شب برای 3-4 ساعتی باز می شوند.

شب قرار است برویم مهمانی اختتامیه کنفرانس و بعد گشتی بزنیم در شهر «الویس پرسلی».

ساعت 11:30 شب

خیابان «بِیل» ممفیس، جای دیدنی است . پر از بارهایی که کنار خیابان دکه زده اند و «BIG ASS BEER» می فروشند با مردانی با کتهای چرم که کنار موتور سیکلتهایشان آبجو می خورند.

مدل یک نقاش خیابانی شدم که پروفایلم را با گچ بکشد . تخفیف ویژه داد برای نقاشی و من سوغاتم را از ممفیس، شهر موسیقی بلو و راک پیچیده در مقوا، خریدم.

یک پاسخ to “ممفیس”

  1. Ashtar Says:

    بابا نویسنده

پاسخی بگذارید

