روزانه

1-  اولش کلی ذوق کردم که نظر «رضا قاسمی»  رو دیدم پای پست قبلی،  قبلا هم دیده بودم که رضا قاسمی به نظر خواننده هاش لینک میده ،اما بعد که خواب آلودگی صبح با خوش بینیهاش از سرم پرید و  بدبینیهای رقیق روزانه به هر چیز زیاد ذوق آور بهم تزریق شد ، IP  نظر رو چک کردم دیدم که از ایرانه، گویا دوستی می خواسته یک کم  باهام شوخی کنه. به قول اینوریها anyway فکر می کنم کمی مبهم نوشتم، و دارم بهش فکر می کنم . هنوز نرسیده ،برسه مینویسمش.

2- روزهای زمستون داره خیلی کش میاد   خسته کننده میشه و من بی صبرانه منتظر پنجشنبه ام  که با علی بریم اینجا و یک هفته بخوابم زیر آفتاب .

3- این مدل لینک دادن از اینجا اومده.

4-اتقاقی یک آهنگی که پنج،شیش ماه  پیش بهش گیر داده بودم رو دوباره گوش می کردم و همونطور که مستحضرید دچار نوستالژی موسیقیایی شدم، به این نتیجه رسیدم که  چقدر بزرگ شدم از اون وقت،  مثل این بزرگ شدن دست و پام رو حس کردم.

5- یک کم با وبلاگم احساس غریبی میکنم، خیلی جدی شده،  انگار داره پیر می شه.  متوسط عمر وبلاگی یک آدم چقدره؟

6- دیدین چقدر سخته به آدمای بی عیب و نقص نزدیک شد، اینایی که همش لبخند می زنند و از زیبایی زندگی  و هوا و نفس  میگن و هی لبریز میشن. داشتم فکر می کردم شاید دلیلش ایینه که یک ذره شکنندگی؟  ( vulnerability )جذابه . مثل اینکه خیال آد م رو راحت می کنه که اِ .. اینم مثل خودمه. مثل  Jack توی Lost که همش داره فداکاری میکنه و قهرمانه . این آدم در بهترین حالت فقط تمجید و تحسین می گیره .

7- موهام رو کوتاه کردم ، تا از شر های لایت های تابستون خلاص شم. الان برگشتم به حالت موهام   در هیجده سالگی.اصلا هم زود نگذشت .( واکنش به عبارتی که معمولا در این مواقع بدون هیچ معنی خاصی میاد نوک زبون که «چه زود گذشت.» نخیر! اصلا هم زود نگذشت این ده سال).

3 پاسخ to “روزانه”

  1. حرفه ای Says:

    برید اونجا به جای ما هم از آفتاب لذت ببرید.
    اومدم اینجا یه چیزی در مورد هوا گفتی که الام تازه میفهممش بعد 3 تا زمستون. گفتی «زمستون اشکالی نداره. تنها بدیش اینه که آخر فوریه و توی مارچ دیگه انتظار داری که هوا خوب بشه اما نمیشه! و این واقعاً طاقت فرساست!» خداییش الان به عمق این گفته دارم پی میبرم.

  2. پگاه Says:

    پست قبلیت را خوندم نه تنها مبهم نبود که خیلی هم خوب بود میشد کمی بیشتر یعنی با در نظر گرفتن حالات بیشتر نوشت به هر حال اثبات خیلی سخت تر از مثال نقضه و در مورد مو ،حالا اگه بلند بود نمیشد هایلایت نشه؟ میدونی من موهام واسم شده مینی مینی ژوپ ولی رنگ خودشه;) سخت هم نیست

  3. sara Says:

    vaaaaaaaayyyyy to cheghadr piri ino az neveshtehatam mishe fahmid:))))))))))))))))

پاسخی بگذارید

