این لیبر ما

الان که اینجا نشستم یا به عبارت بهتر نیمه دراز کشیده ام رو ی تخت و دارم بعد از قرنی می نویسم لیبر هم کنارم خوابیده اینجوری و هر از چندگاهی غلتی و غری هم می زند.  اگر چه که این چند وقت خیلی این وبلاگ فعال نبوده اما سهم لیبر خیلی کمتر بوده توی وبلاگ با وجودی که نصف حرفهای من و علی و کلا مکالمه های روزانه  من یا در مورد کارهای لیبر هست یا برداشتهای فلسفی از رفتارهای لیبر. هرچقدر این سزار میلان توی گوش ما بخواند که سگ شخصیت خاصی ندارد و اول از همه سگ است و نسبت دادن رفتارهای خاص به یک سگ فقط به خاطر شرایط تربیتی اش است ولی باز هم من ته دلم  شخصیت لیبر را تجزیه و تحلیل میکنم. با حافظه اش  که فقط وقت غذا خوردن و ناز شدن کار می کند حال میکنم. از اینکه همه سگها را به بازی میگیرد حتی بد عنق ترین ها را لذت می برم. خلاصه این سگ فسقلی خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردم زندگی را رنگ آمیزی کرده.  هیجان زندگی سگی از صبح شروع می شود. صبح وقتی بیدار می شوی و یک موجود که برایش بیرون رفتن و بو کردن علفها بهترین اتفاق روز است می نشیند کنار در و مشتاقانه منتظر بیرون رفتن است و در حالیکه دمش از شدت هیجان بی اختیار تکان می خورد می داند که اگر بپرد بالا پایین از گردش خبری نیست به زور خودش را به زمین می چسباند .نا خود آگاه  ارزش و لذت زندگی کردن  و نفس کشیدن برایت  یاد آوری می شود. شب وقتی بر می گردی و دم دوباره دیوانه وار تکان می خورد و می نشیند جلویت و منتظر ناز شدن است وقتی نشستن کار نمی کند میخوابد روی زمین و تو خنده ات می گیرد از شدت  اشتیاق یکی برای ناز شدن . خلاصه این لیبر ما برای خودش موجودی است که هر چقدر مقاومت کردم از خصوصیاتش نگویم مثل مامانهایی که از بچه شان تعریف می کنند نشد. اگر چه که میدانم همه سگها اینجوریند یا به احتمالی همه موجوداتی که نیمه چپ مغزشان کمی تعطیل است و دچار تحلیل و استدلال نیستند اینجوری با زندگی حال میکنند اما باز هم احساس خاص بودن سگم بهم دست داد.

2 پاسخ to “این لیبر ما”

  1. Ashtar Says:

    like it

  2. Reza Says:

    I liked the phrase «Zendegi Sagi».

پاسخی بگذارید

