لحظات سگی

آخ بالاخره اومد. صدای پاشه . همچین لخ می کشه انگار از صبح کوه جابجا می کرده. آخخخخ این کمرم گرفت از بس این ور و اون ور شدم روی این تخت. تختش خیلی نرمه. برای آدم خوبه، نه برای من. از دست این آفتاب لعنتی هم که جایی نمیشه در رفت. یک پرده ونمی کنه بزنه به این اتاق که من بتونم یک چشمی هم بذارم و این نور هی از روی پلکهام نماسه روی عنبیه ام. تنها راهش اینه که بخوابم پشت به آفتاب. اونم که گرماش می افته روی پشتم و می سوزونه. بهترین جا همینه که نیم بر بشینم این گوشه تخت، که از همه، نور بهش کمتر می رسه و هی چشم بدوزم به این کمد در باز. خوبه حداقل در این کمد رو نمی بنده، من یک کم سرم گرمه به دیدنِ لباسها.

باید بهش بگم یک سر و سامونی به این کمد بده. اینجور که چیده بر اساس کاربرد اصلا قشنگ نیست. بعنی چی دامنها یک ور، پیراهن ها یک ور و کت ها اون ور دیگه. گه گیجه رنگی گرفتم. باید بر اساس رنگ دسته بندی کنه. این قسمت تاپها رو هم باید مرتب کنه. همیشه خدا به هم ریخته است. باید یک سبدی چیزی بگیره بگذاره توش. از این چوب رختیهای مخصوص دامن هست ها، از اونها باید بگیره دامنهاش رو آویزون کنه. آییییی اگر من آدم بودم ولباس می پوشیدم، بهش نشون می دادم کمد چیدن و مرتب کردن یعنی چی.

رسید دم در.. . این مکثش من رو کشته. باز دنبال کلیدش می گرده. آخه یک کلید چقدر زحمت داره که همش یادش میره کجا گذاشته. اومد. تلپ کیفش رو انداخت روی صندلی. آخ جون، آخ جون، مامی جونم اومدی. اومدی. . . بریم بیرون.. قدم بزنیم … بریم بیرون.. قدم بزنیم لطفا.

4 پاسخ to “لحظات سگی”

  1. پگاه Says:

    این الآن از زبان پاپیت بود یا خودت؟ گیج شدم

  2. رضا Says:

    بابا پل آستر

  3. Mahi Says:

    هاها. خسته شده بودم از بس از زبون خودم نوشتم گفتم این دفعه به لیبر صدا بدم.

  4. ماری Says:

    باباجون یه پرده دارک بخر بزن دیگه !!

پاسخی بگذارید

