تجربیات بزرگسالی

با دوست عزیز فیلمهای کیارستمی رو دوره می کنیم. تنها چیزی که یادم بود از کیارستمی این بود که فیلمهاش پر از گرد و خاک است. دوره ای بعضی از فیلمهاش رو دیده بودم از نوعِ از فیلمسازِ خوب، فیلم دیدن. چیز زیادی یادم نبود. یعنی نمی فهمیدم این آدم کجای دنیا وایساده. اما انگار این دوره از بزرگسالی من و افتادن روی دور کندِ زندگی  فقط  کیارستمی رو می طلبید. انصافا خیلی زیبا و ایرانی برشهای کوتاه زندگی رو به تصویر کشیده. مثلا در خانه دوست کجاست یک فیلم از بعد از ظهر پراضطراب یک پسر بچه برای برگرداندن دفترچه رفیقش . حتی تصویر دوربین روی صورت احمد وقتی که دوستش رو می بینه که توبیخ میشه ، رو می خوام هی ببینم و دلم آب شه . الان هم دچار یک لذت دوگانه هستم. یکی لذت از خود فیلم و دیگه  لذت کشف  کیارستمی. توصیه میکنم دوباره فیلمهاش رو ببینید.  فیلمهاش از جنس زندگیه.

3 پاسخ to “تجربیات بزرگسالی”

  1. HEBROWN Says:

    فیلم خانه دوست کجاست؟ رو از کجا تونستی پیدا کنی؟ من اون فیلمش رو خیلی دوست دارم و متاسفانه نمیتونم پیداش کنم🙂

  2. arashirani63 Says:

    سلام
    اینجا لینک فیلم خانه دوست هست:

پاسخی بگذارید

