چندگانه پایانی

– بالاخره یک نخ پایانی هم قیچی شد و اساتید محترم دست بنده رو فشردند وجی هم در یک لحظه عاطفی که کمتر از کسر ثانیه طول کشید تبریک گفت و از تسلط من در جلسه دفاع تعریف کرد.در طول سال گذشته در حالیکه مفدار زیادی از انرژی ام رو برای رفع وسواسهای جی می گذاشتم هدف فقط تموم شدن بود. اما بعد از اتمام جلسه وفتی که رییس جلسه که از یک دانشکده دیگه بود خواست که یک کپی از تزم رو بهش بدم. احساس رضایت کردم.برای یک دانشجوی دکترا حتی داشتن یک خواننده غیر اجباری هم نعمتی است بس فزاینده.
این آهنگ رو بشنوید. تعلیمات آرش به بار نشست و من بالاخره صدایی موزون از سنتور در آوردم.خودم خیلی دوستش دارم وفتی کسی نیست برای خودم می زنم و ژست این هنرمند هایی که موهاشون ریخته تو صورتشون و توی عالم دیگه سیر میکنن رو میگیرم صد چندان بیشتر حال میده آهنگش.جنبه است دیگه که من ندارم.
-از نعمتهای زندگی هم یکی اینه که وقتی عصبانی بشی یکی رو داشته باشی که کاریکاتور عصبانیتت رو بعدا بهت نشون بده و بهش بخندید. هر وقت من شاکی می شم از جی از پروژه یا هر چیز دیگه آرش یک موقعیت خنده دار رو ثبت می کنه و بعدا برام اجراش می کنه.لذتی است در اینکه بدونی زمانی که خودت هم خود عصبانیت رو نمی تونی تحمل کنی یکی هست که در حالیکه داره طوفان رو آروم میکنه یک نیم نگاه طنز هم به ماجرا داره یک جورایی لذت درک عشقه برای من.

2 پاسخ to “چندگانه پایانی”

  1. پگاه Says:

    اول اینکه مبارک باشه و دوم قشنگ بود صدای سنتورت

  2. Azin Says:

    che ghashang zadi afarin:)

پاسخی بگذارید

